توافقنامه سطح خدمات پورتال سازمان غذا و دارو
بدینوسیله توافقنامه سطح خدمات پورتال سازمان غذا و دارو به شرح ذیل به حضور کاربران و مخاطبین گرامی اظهار میگردد
:
- پورتال سازمان غذا و دارو امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی در قالب سامانه پیشخوان ارباب رجوع و پیگیری مکاتبات که آیکون مربوط به لینک آن در نوار سبزرنگ بالای صفحه اول پرتال واقع گردیده، فراهم نموده است. بدیهی است به محض ثبت درخواست، سعی میگردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
- در منوی تماس با ما که در نوار مشکی بالای صفحه اول پورتال واقع گردیده، اطلاعات برقراری ارتباط با کلیه ادارات کل سازمان غذا و دارو اعم از آدرس پستی و شمارههای تماس آنها درج گردیده، که هر یک از مخاطبین و شهروندان گرامی در صورت نیاز میتوانند اقدام به برقراری ارتباط و یا حضور در ادارات مذکور نمایند.
- تارنمای سازمان غذا و دارو بر مبنای پایداری زیر ساختهای ارتباطی بصورت تماموقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
- زمان از دسترس خارج شدن تارنماي سازمان غذا و دارو از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.
- تمامي تغييرات و بروز رسانيهاي پورتال سازمان بدون خارج شدن آن از دسترس، انجام خواهد گرفت ولي در صورت نياز مقطعی به خارج کردن پورتال از دسترس، اين كار در پايان روزهاي جمعه انجام خواهد شد.